לעיתים אנו לא מצליחים להתחבר לרשת האלחוטית (WIFI) שהגדרנו. הבעיה יכולה להתבטא במצבים הבאים:
- אנחנו רואים את הרשת האלחוטית, אך לא מצליחים להתחבר אליה
- אנחנו מחוברים לרשת האלחוטית אך אין אפשרות לגלוש (לעיתים רואים דגל צהוב ואת המילה Limited)
לפניכם מדריך קצר לפתרון הבעיה
שלב 1
פעולה | תקין | לא תקין |
נתקו את הנתב האלחוטי והמודם/מתאם האופטי מהחשמל. חברו מחדש את הציוד והמתינו 60 שניות |
הבעיה נפתרה |
עברו לשלב 2 |
שלב 2
פעולה | תקין | לא תקין |
במידה ויש סימן צהוב על הרשת, נסו לאתחל את המחשב שלכם |
הבעיה נפתרה |
עברו לשלב 3 |
שלב 3
פעולה | תקין | לא תקין |
נסו "לשכוח" את הרשת האלחוטית לפי מדריך להסרת הרשת האלחוטית |
הבעיה נפתרה |
עברו לשלב 4 |
שלב 4
פעולה | תקין | לא תקין |
חברו את המחשב ישירות לנתב (באמצעות כבל רשת מסוג Ethernet), והגדירו את הנתב מחדש על פי מדריכי הציוד |
הבעיה נפתרה |
עברו לשלב 5 |
שלב 5
פעולה | תקין | לא תקין |
אפסו את הנתב ע"י לחיצה ממושכת של 15 שניות על כפתור האיפוס (Reset) הנמצא מאחורי או בתחתית הנתב והמתינו 60 שניות עד עלית הציוד מחדש. |
לאחר הבהוב אורות הנתב, עברו לשלב 6 |
במידה והנורות אינן מהבהבות, צרו קשר עם התמיכה |
שלב 6
פעולה | תקין | לא תקין |
כעת הנתב הביתי שלכם מאופס, אנא פנו למדריכי הציוד להגדרת שם הרשת האלחוטית והסיסמא של הנתב מחדש |
הבעיה נפתרה |
צרו קשר עם התמיכה |