שירות ותמיכה

צריכים עזרה בנושאי תמיכה טכנית, תמיכה
בשירותים ותשובות לשאלות נפוצות?

ריכזנו עבורכם מדריכים שימושיים

שאלות שאנחנו שומעים הרבה (ותשובות)

מה ההבדל בין ערוץ העלאת נתונים (UPLOAD) לבין ערוץ הורדת נתונים (DOWNLOAD)?

כל מידע שהמשתמש מעלה לרשת נקרא UPLOAD לדוגמא:

  • העלאת תוכן – סרטים, שירים ומסמכים.
  • שליחת נתוני DATA – שליחת תמונות, סרטונים והודעות.
  • כל לחיצת "לייק", תגובה ואפילו מסרון על תוכנות התכתבויות ומסרונים.

כל מידע שהמשתמש מקבל מהרשת נקרא DOWNLOAD לדוגמא:

  • הורדת תוכן – סרטים, שירים ומסמכים.
  • קבלת נתוני DATA – קבלת תמונות, סרטונים והודעות גם דרך תוכנות התכתבויות ומסרונים.

אני חווה איטיות בגלישה מה עושים?

איטיות בגלישה באינטרנט יכולים להיגרם עקב גורמים שונים וחשוב לאתר בצורה נכונה את מקור הבעיה

  1. תוכלו לבדוק כאן את מהירות הגלישה שלכם בבדיקת מהירות על גבי התשתית
  2. תוכלו לקרוא את המדריך הבא המסביר מהי בכלל בדיקת מהירות הגלישה
  3. אם קיימת בעיית מהירות תוכלו לעבור למדריך הבא כדי לאתר את מקור הבעיה
  4. אם הבעיה ברשת האלחוטית תוכלו להכנס למדריך הבא כדי לשפר את מהירות הגלישה ברשת האלחוטית

 

כיצד אוכל לברר פרטים על החשבון החודשי שלי?

חברת UNLIMITED מספקת תשתיות אינטרנט מהיר על גבי סיבים אופטיים לספקיות האינטרנט המובילות בישראל. ההתקשרות והתשלום מתבצעים עם ספקית האינטרנט שבחרתם. התשלום לספקית כולל את התשלום עבור תשתית הסיבים של אנלימיטד ושירות גישה לאינטרנט. כדי לברר פרטים בנוגע לחשבון יש ליצור קשר עם ספקית האינטרנט אליה אתה מחובר.

ניתן לבדוק מי ספקית האינטרנט שלכם בעמוד בדיקת ספקית האינטרנט שלי 

דברו איתנו!

חייגו 5805*

טלפון: 1-800-225-805

פקס: 03-6060184

יגאל אלון 90א' תל אביב, 6789131

תשתית הסיבים האופטיים הגיעה גם אליך?

לחצו מטה והירשמו בכתובת שלכם
לבדיקת כתובת ידנית
כל השדות הינם שדות חובה לחץ כדי לסגור חלונית זו