מה עושים כאשר אין כלל חיבור לאינטרנט? מה עושים כאשר האינטרנט מחובר אך אין גלישה?
מצב זה יכול להתרחש מהסיבות הבאות: בעיה בנתב או במתאם האופטי, בעיה בשקע, בעיה בציוד הלקוח, תקלה אזורית או תקלה נקודתית בבניין.
לפניכם מדריך קצר שיעזור לכם לזהות ולפתור את הבעיה באינטרנט
שלב 1
פעולה | תקין | לא תקין |
חברו את המחשב ישירות עם כבל רשת לשקע הרשת/המודם שהותקן בביתכם |
במידה ויש גלישה, עברו לשלב 3 |
עברו לשלב 2 |
שלב 2
פעולה | תקין | לא תקין |
חברו מחשב אחר ישירות בדומה לשלב 1 |
הבעיה במחשב הראשון איתו בוצעו הבדיקות. נסו לאתחל את המחשב ולבדוק אם יש גלישה. |
חברו כבל שונה ישירות לאחד מהמחשבים ובדקו את הגלישה בשנית. |
שלב 3
פעולה | תקין | לא תקין |
חברו מחדש את הנתב אל השקע/המודם וחברו את המחשב ישירות לנתב. כעת בדקו אם יש גלישה |
עברו לשלב 5 |
עברו לשלב 4 |
שלב 4
פעולה | תקין | לא תקין |
אפסו את הנתב ע"י לחיצה ממושכת של 15 שניות על כפתור האיפוס (Reset) הנמצא מאחורי הנתב והמתינו 60 שניות |
עברו לשלב 5 |
צרו קשר עם התמיכה של ספקית האינטרנט שלכם |
שלב 5
פעולה | תקין | לא תקין |
נתקו את כבל הרשת המחבר בין המחשב לנתב ובדקו את הגלישה דרך חיבור לרשת האלחוטית |
הבעיה נפתרה | גשו למדריך לסיוע בחיבור לרשת האלחוטית של הנתב |