האינטרנט לא עובד

מה עושים כאשר אין כלל חיבור לאינטרנט? מה עושים כאשר האינטרנט מחובר אך אין גלישה?

מצב זה יכול להתרחש מהסיבות הבאות: בעיה בנתב או במתאם האופטי, בעיה בשקע, בעיה בציוד הלקוח, תקלה אזורית או תקלה נקודתית בבניין.

לפניכם מדריך קצר שיעזור לכם לזהות ולפתור את הבעיה באינטרנט

1

שלב 1

פעולה תקין לא תקין

חברו את המחשב ישירות עם כבל רשת לשקע הרשת/המודם שהותקן בביתכם

במידה ויש גלישה, עברו לשלב 3

עברו לשלב 2

2

שלב 2

פעולה תקין לא תקין

חברו מחשב אחר ישירות בדומה לשלב 1

הבעיה במחשב הראשון איתו בוצעו הבדיקות. נסו לאתחל את המחשב ולבדוק אם יש גלישה.

חברו כבל שונה ישירות לאחד מהמחשבים ובדקו את הגלישה בשנית.
עדיין לא תקין? צרו קשר עם ספקית האינטרנט שלכם

3

שלב 3

פעולה תקין לא תקין

חברו מחדש את הנתב אל השקע/המודם וחברו את המחשב ישירות לנתב. כעת בדקו אם יש גלישה

עברו לשלב 5

עברו לשלב 4

 

4

שלב 4

פעולה תקין לא תקין

אפסו את הנתב ע"י לחיצה ממושכת של 15 שניות על כפתור האיפוס (Reset) הנמצא מאחורי הנתב והמתינו 60 שניות

עברו לשלב 5

צרו קשר עם התמיכה של ספקית האינטרנט שלכם

5

שלב 5

פעולה תקין לא תקין

נתקו את כבל הרשת המחבר בין המחשב לנתב ובדקו את הגלישה דרך חיבור לרשת האלחוטית

הבעיה נפתרה גשו למדריך לסיוע בחיבור לרשת האלחוטית של הנתב

 

האם הכתובת מחוברת?

לחצו מטה והירשמו בכתובת שלכם
לבדיקת כתובת ידנית
כל השדות הינם שדות חובה לחץ כדי לסגור חלונית זו